Destination stockholm

Nu var man i huvudstaden, finally. Eller ja, jag har varit här sen klockan halv 3.
Jag har precis tagit bort mitt smink och satt på mig min sov tröja. Vi bor som sagt hos Inger (mammas moster) och fatta vad fint det är här eller? skit fin utsikt, dom har balkong mot en kanal och utsikt mot globen, plus att hela detta området är nybyggt .. och nu har vi lägenheten för oss själva för Inger sover hos hennes sambo Kenneth

Först när vi kom hit hade Kenneth lagat god mat plus efterrätt. Sen så fixade mamma och jag till oss lite för vi skulle åka och kolla på bio. Det blev Ice Age 3d, skit cool och rolig. Innan det gick vi runt lite i stan och kollade vart vissa butiker låg.
Ajuste, när vi skulle gå hem ifrån bion såg jag bloggaren Paow och Amir (gaybloggen) lite coolt att se dom i verkligheten .. dom var fula ifrån mitt håll, hehe!
Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv, får se om det är något bra. Imån blir det stan och sen Britney.

.. Och grattis till min kusin Filippa som fyller år idag, grattis!


Kommentarer
Postat av: toowe

kollade också på ice age 3 i 3D, ascoool:D haha!

2009-07-12 @ 23:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0