En helt vanlig måndag!

Hej på er. Idag har min dag inte varit så speciell. Samma gamla svenska väder (molnigt och regnigt). Men jag har iallafall gjort något speciellt. Jag har varit med min fina vän Towe som jag inte sätt på jätte länge, och alla dagar med henne är speciella, som med alla mina vänner. Jag hämtade också ut ett paket på posten ifrån HM. Hade beställt en bikiniöverdel och ett par trosor.

Idag åkte också min brosha in till lumpen i ett år :( .. fast han får ju komma hem på helgerna som tur är, annars skulle jag nog sakna honom för mycket. Det kommer ju bli lite tomt här hemma när man inte har någon att skylla på när det är egentligen ens eget fel, hihi.
Imån så ska jag träffa mina älskade vänner Annie och Janette. Men får se om Annie kommer vara med för den stackaren är sjuk så kry på dig gumman så hoppas jag att du blir frisk i mån så vi kan ses. Kom nyss på att det skulle vara roligt att åka till simhallen eftersom det är så dåligt väder, så om ni ser det här nu A och J kan ni väl skriva en kommentar om vad ni tycker om det?

Nej nu ska jag lämna datorn ett slag och återgå till TV:n där Beck är på förfullt. Puss och ha en bra kväll!


";)"

Kommentarer
Postat av: janette

jomen visst! :)<3

2009-07-28 @ 11:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0