=)

Hejsan! En trött Tess sitter och skriver bakom datorn. Festen igår var inte alls kul. Kallt var det också för den delen, men men. Vi gick väl och la oss någon gång runt tre halv 4 så är ganska trött nu .. Ikväll ska jag bara vara hemma och glo tv. Sen imån kommer jag nog sova i bussen hela vägen till stockholm haha, så skönt =) När vi kommer till Stockholm på eftermiddagen kommer vi först åka till Inger. Som är min mammas moster, som bor i centrala Stockholm. Sen så på kvällen hade vi tänkt gå och se någon bio. På måndagen blir det stan nästan hela dagen, och sen till höjdpunkten, konsert med Britney. På tisdagen blir det nog stan igen framtills vi åker hem.

Ni får ha det bra dom tre dagarna jag är borta =)


en tess utan smink och väldigt väldigt .. trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0