Friday, im in love

Förlåt om jag gjort er besvikna av att inte skriva så mycket nu förtiden, men jag har tappat intresset lite, men ändå känns det som ett måste att skriva. Ska försöka bättra mig. Plus att det har hänt massa saker som gjort mig upprörd men det mesta har löst sig nu som tur är.

Hur mår ni annars en fredagskväll som denna? själv mår jag bara bra. Jag hade träning i värmen idag så jag orkade inte göra något nu på kvällen mer än att vara hemma och kolla på Michael Jackson (och ja, jag kan inte fatta att han är död) och 90210.
Min mobil har ju varit inne på lagning, och idag ringde mamma och frågade hur det hade gått med den eftersom det har tagit ganska lång tid sen jag lämnade in den, och gissa vad? den var helt död, så det var bara att skrota den. Väldigt kul nu när man ska iväg på fotbollcup i en vecka, great.
Annars har jag bara varit och köpt en present till mina kusiner som vi ska fira imån, solat och sen tränat. OK dag.

Jag verkligen älskar alla låtar som är med på favorit serien One tree hill, så här kommer några bra låtar ifrån serien, får se om ni gillar någon av dom iallfall =)

The wreckers - the good kind
Bethany Joy Lenz - halo
Tyler Hilton - mssing you
Sheryl Crow - the first cut is the deepest
Gym Class Heroes - good vibrations
The Weepies - world spins madly on
Butch Walker - mixtape
La Rocca - non-beliver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0