Happy face

Nu så sitter jag här ensam vid datorn. Ska snart fixa till mig lite och sen möta upp Annie i stan. Det är massa musik och sånt där idag, eller ja, det är sånt varje kväll nu på sommaren, plus att det blivit fint väder nu på kvällen så det blir skönt att komma ut lite.

Annars hur har er dag varit? min har varit kanon. Kanske eftersom den spenderades på stan med två bra vänner, Janette och Maja. Två tog varsin glass på Café dream och gick runt och kollade i butikerna. Hittade nästan ingenting. Det är sjukt, jag hittar aldrig något i stan nu för tiden. Fast det är ju en massa andra saker jag behöver, som en ny cykel (den blev snodd), nya fotbollskor (dom blev snodda), en ny mobil (tappade den i toaletten) och en ny plattång (min suger och Majas är skit bra hehe). Ja, men man kan ju inte köpa allt samtidigt så jag får börja med nya fotbollskor.




Köpte iallafall ett par armband, snygga right?


Kommentarer
Postat av: danielle

vart har du köpt armbanden? :)

2009-07-31 @ 23:00:26
Postat av: tess

jag köpte dom på bikbok :)

2009-08-01 @ 21:35:40
URL: http://tesshansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0