Hemma

Och så var man hemma ifrån en vecka i Århus. Och hela resan kan ju beskrivas lite si och så men förövrigt var den så jävla kul och jag kunde gärna stannat där en vecka till.

Det dåliga med dessa sju dagar var väl först att min cykel blivit stulen, great .. sen glömde vi min madrass i bilen hemma men som tur var va det folk som skulle komma dagen efter så då kom den till mig hehe. Sen sista dagen och när det var dags för sista matchen så blev mina och Rebeckas fotbollskor stulna (vi hade lika dana) plus en massa benskydd och våra fotbollstrumpor. Man undrar vad fan det är för sjuka människor där ute.
Men till det bra nu då. Vi har träffat sjukt mycket underbara personer, mest killar då hehe. Och det roliga var att det var massa olika länder och alltså massa olika personer. Vi kom 5:a vilket som är jätte bra eftersom det var en sån stor cup. Vi skrattade och sjöng hela hela tiden. Vi gick på tivoli. Vi SPELADE FOTBOLL. Vi åt god mat (förutom på kina resturangen .. usch) och en massa annat som jag inte orkar räkna upp just nu.

Eftersom min mobil inte gick att laga hade jag med min kamera istället men tyvärr tog jag inte så mycket bilder, men jag ska be några skicka en massa bilder så var inte oroliga, det kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0