Home sweet home

Jahopp, nu så var man hemma i gamla Kalmar igen då. Inte så kul faktiskt .. hade gärna stannat några dagar till i Stockholm, dock var vädret mycket bättre här hemma.

Jaha, hur har jag haft det i stor staden då? jo .. det har varit så jävla kul, och Britney konserten var ju bäst. Ni fattar inte hur mycket jag skrek, och när hon sjöng dom första låtarna bara stog jag där och log, så himla glad att äntligen få se henne. Det var underbart, och jag hade gärna velat sen henne på den konserten som var idag. Har lovat mig själv att jag någon gång mer i livet ska se henne, och då ska jag ha riktigt bra platser har jag bestämt!

Det blev inte så mycket shopping som jag trodde det skulle bli, hittade helt enkelt inget. Men jag köpte iallfall en jeansshorta, ett linne, en britney tröja, en väska och en klocka, det kommer bilder på allting imorgon för nu så ska jag sova, är jätte trött efter resan och mitt huvud värker, ha det så bra =)

Förresten har jag knarkat ihjäl Michael Jacksons låt: Man in the mirror (lyssna!)


(bilderna blir så himla dåliga när man laddar upp dom här, men där står hon)




Hela konserten var som en stor freak-show, med akrobater och clowner.










Boys


Everytime


åh, bilderna blir skit dåliga här. Ni får komma hem till mig så ser man
bättre.


okej men ser typ inte vad detta är, men det är hon och en kille som hänger
i luften, grrrrrr haha!


Alla stog upp och dansade nästan hela tiden, speciellt när hon sjöng
"hit me baby one more time"


Womanizer




Dansarna var också sjukt grymma, och hon också (på att dansa)





Tog lite bilder av blondinbella!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0