Hos älsklings Janette!

Hejsan! Nu sitter jag hemma hos Janette. Hon äter medans jag får vänta tills klockan halv åtta för att få mat, buhu.
Iallafall .. Vi kom nyss hem ifrån stan. Vi var där och kollade med Annie. Jag köpte bara en liten kuvertväska på bikbok medans dom andra köpte många fina saker. Eller förresten, jag köpte en tröja på gina men den lämnade jag tillbaks två minuter senare, haha. Beslutångest eller vad? Försökte hitta något till rixfm festival som är på torsdag men nu vet jag att jag har nästan allt utom en jacka/tröja som jag ska ha på mig. Då blev jag glad att jag inte behövde slösa alla mina pengar på en massa jag inte kommer använda sen.
Efter stan gick jag och Janette till solariumet och solade en lite stund. Lite skillnad blev det iallafall.
Imån så ska jag vara på Öland hela dagen med kusinerna, det ska bli kul =)


Väskan jag köpte. (den är snyggare irl)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0