I'm still in love with who i wish you were

Kan ju börja med att säga förlåt för dålig uppdatering, det har bara inte blivit av. Men ska slänga in ett inlägg nu innan jag snart sticker iväg till Sara och sedan fest. Är på riktigt fest humör nu så det ska bli skit kul. Sen så efter det sover vi hos Sara.

Annars har jag inte gjort någonting idag, eller jo. Jag har spelat fifa haha. Jag har blivit totalt beroende av det, pröva själv, jag lovar att ni inte kommer kunna sluta.
Imån kommer jag nog vara väldigt trött så det kommer nog bara bli en hemma kväll eftersom att jag och Mamma åker till Stockholm tidigt på söndagsmorgonen, sen på måndag blir det Britney, wiiiiiiihu =) ska bli så jävla kul.





Brandy - Fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0