Köpingsvik

Kom nyss hem ifrån Köpingsvik. Har varit där hela dagaen med Janette och Annie, plus mina föräldrar men dom fick sitta lite längre bort på stranden hehe. Eftersom det inte varit någon sol på skit länge så passade vi på att sola, vi bara doppade oss en gång, lite färg fick man väl.

Annie tog två bilder som jag ska be henne skicka sen, glömde ju min kamera här hemma .. Ajuste, Annie har också börjat blogga nu så kolla in hennes blogg här.

Britney Spears - My baby
Fin låt


Min älskade vän Annie i Köpingsvik


Janette gull


Strawberrywhite mmmmmmm delicious


Kommentarer
Postat av: janette

förfärlig bild på mig.



men ni är alltid lika söta<3

2009-07-30 @ 00:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0