Packat och klart .. ja nästan iallfall

Jag har precis ätit lite god mat och nästan blivit klart med allt packande. Det åtestår bara att packa ner allt i väskan och det är inte lite de som ska i den, får se om jag lyckas eller om den spräcks, wish me luck.
Ska snart ta en dusch och efter det ska jag bara sitta framför tv:n och mysa med någon bra film, åh jag älskar såna stunder :) Förövrigt så har vädret varit skit idag. Det har nästan regnat hela tiden, men när jag tittar ut nu så är det faktiskt uppehåll .. får se hur länge det håller i sig.

Jag vet inte om jag kommer skriva mer idag och isåfall kommer jag inte kunna höra av mig förrens på lördag eller söndag för det är då jag kommer hem. Men det beror på om jag har någon tillgång till dator där någonstans i Danmark. Annars får ni ha det så bra och så hörs vi om en vecka =) förresten tycker jag att alla kan smsa mig nu när jag åker så jag har något att göra på vägen. Puss

Bra Michael Jackson låtar som jag gillar just nu:

P.Y.T (pretty young thing)
Smooth Criminal
They don't care about us
Human nature
The way you make me feel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0