pretty young thing

Det var en toppen kväll igår hemma hos familjen Nilsson. Jag Lovisa och Filippa (mina kusiner) dansade hela kvällen till Michael Jackson och när vi inte gjorde det satt vi och skrattade eller åt god mat.
Eftersom både Lovisa och Filippa har Pandora armband fick dom varsin sån belock. Lovisa fick något som inte föreställde något exakt utan det var bubblor på den eller vad man ska säga. Filippa fick ett paket.
Klockan ett kom vi hem efter att vi tjatat på pappa att han skulle komma.

Nu idag har jag varit inne i stan med mina kusiner och kollat på rean. Jag köpte iallafall en svart blus och en vit tunika, väldigt söta. Ska ta kort på dom snart. Sen köpte jag bara toffsar och hårspännen, kan vara bra att ha nu när man ska på cup i en vecka. Ah, imån så åker vi, klockan tio på morgonen så ska snart börja packa.


som sagt, vi dansade till Michael Jackson. Haha


HAHA



R Kelly ft Keri Hilson - Number one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0