Underneath your clothes

Förlåt för att jag inte uppdaterat på hela dagen, har inte haft någon lust. Jag lovade ju också att ta kort på alla saker jag köpte i Stockholm och det kommer nog upp imorgon.
Jag duschade nyss så jag sitter här med blött hår. Första träningen idag efter sommar uppehållet och det gick faktiskt väldigt bra, var bara en liten sak på slutet jag störde mig på .. men jag överlever! Jag ska ta något att äta nu sen så ska jag kolla om det är något bra på tv, är det de? annars kollar jag väl på "Raise your voice" för andra gången idag, den är skit bra, och jag lipade som satan när jag kollade på den, plus att killen i filmen är söt, hehe.

Kommentarer
Postat av: sanna

åh den filmen är as bra ! :D

2009-07-15 @ 23:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0