friends

Hej på er alla =) hur mår ni? jag själv mår toppen, det är jätte fint väder idag ju. Mamma, jag och pappa åkte och solade klockan elva till två i Kalmar sundsparken och det var sjukt varmt. Nu har vi tagit en paus och stack hem och åt lite. Jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen, egentligen behöver jag gå in till stan för jag måste köpa en till sportbh nu tills vi åker på cupen, och sen vill ja ha en till bikini fast utan band, men det är inte säkert att jag hittar det ..

Just nu lyssnar jag på: Natasha Bedingfield ft Sean Kingston - love like this (har lyssnat på låten jätte länge sen men nu har jag börjat lyssna på den igen, faktiskt bra)


fina du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0