Vita sand

Fan vilket piss väder det ska vara då. Man undrar när all sommar värme kommer egentligen?.
Idag åkte jag Annie och mamma till Vita sand. Vi trodde ju faktitskt att det skulle bli sol men nehe, bara massa moln och nu när jag sitter här hemma regnar det. Så vi gjorde inte så mycket där faktiskt, vi tog bara några foton och åt en massa haha.

Förövrigt mår jag inte precis toppen. Är jätte förskyld så jag missar träningen idag.


i believe i can flyyyyyyyyyyyyyyyyyy


baby boo




HAHA!


DU ÄR BÄST!


Nu ska ni få se bilder på mig och Annie för 2 till 3 år sedan, och ja. Mycket har förändrats haha!


Annie, Janette och Jag (År 2006 i Vita Sand)


Jag och Annie (2007 påväg till en Danstävling)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0