A little bit better!

Vaknade upp och kände att detta inte skulle bli någon rolig dag, och det verkar som mina tankar stämmer.
Än så länge har jag inte gjort någonting alls, eller jo förresten, jag blev arg på min katt för att han fångat en liten fågel och tagit i den i lägenheten, som tur var den inte död hehe.
Jag längtar skit mycket tills min byxdress kommer och tills den 13 Juli då det blir BRITNEY SPEARS =) Någon mer som ska se henne?. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra förrens klockan fyra då Janette kommer hem, wihuu. Hennes kompis Rebecka ska också vara med så jag får se vad vi ska göra, kanske åka och bada eller något, det blir säkert bra. Ha en bra dag


ful bild ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0