Are we humans? or are we dancers?

Hej på er! Idag har min dag varit lite bättre än igår kan man ju säga, vill bara glöma igår nu.
Ännu en dag med massa barn på fotbollsskolan. Men nu är dom iallfall inte lika jobbiga, men få inte detta att höras som om dom inte är jobbiga för det är dom, haha. Skönt att det bara är 2 dagar kvar nu.
Ska jag vara ärlig har jag inte så många bilder från dagarna att lägga ut nu eftersom jag inte tar med kameran till fotbollsskolan och när jag kommer hem är jag för trött och ful för att kunna ta några roliga bilder. Får väl se om jag ändå ta med kameran sista dagen så får ni iallafall se en skymt av barnen, om inte så kommer det massa bilder på fredag för då är det ju midsommar afton, kul!

Kollade nyss på dansfilmen "Honey". Det är en av mina favorit filmer, kan se den om och om igen. Och vet ni? jag får gåshud varje gång. Men skulle jätte gärna vilja ha tips om massa andra bra filmer, så om ni har några kan ni väl skriva en kommentar om några bra filmer ni känner till?! :)

 
Dans är fan det bästa jag vet, jag älskar det.
(våran dansgrupp på en uppvisning)


Bilderna ser lite sjuka ut men det gör dom när man dansar haha.

Vi dansade till en skit grym låt som jag tyvärr inte kan visa er för den finns inte på youtube. Men det är iallafall en remix av Timbalands låt Bounce. Ni skulle sätt vårat dansnummer, som alltid var det grymmast.

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan ladda ner hela remixen från början med bounce till slutet med treysongs :) !

2009-06-22 @ 00:43:53
Postat av: tess

jo tack jag vet, hur annars tror du jag skulle övat till dansen :D? men tack för att du påminde mig.

Men jag hittade inte den på youtube det var de jag menade :)

2009-06-22 @ 11:00:11
URL: http://tesshansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0