Countdown

Förlåt för att jag inte varit så duktig på att skriva dom senaste dagarna, men det beror på att denna veckan har varit så sjukt jobbig eftersom det är sista veckan och mycket ska göra, men nu äntligen är jag klar med allting. Så himla skönt. Det är bara fyra dagar kvar nu i skolan och det är inte ens rediga dagar, på måndagen blir det fotbollstunering och vi ska ta hem det detta året det har jag bestämt. Sen på tisdag är det skatt jag, onsdag klassdag och sen på torsdag slutar vi.
Det känns som om allt har gått så snabbt, vi går lixsom ut 8:an och våran lärare har redan börjat pratade med oss om gymnasieval som ska väljas till vintern och våren .. och min storebror tar student på måndag och ska sedan in i lumpen i ett år, shit vad saker och ting går snabbt.

Dagen har varit rolig. Johanna, jag och Janette stack hem till Janette och hade kul innan vi gick in till stan och tittade lite. Hittade faktiskt tre par skor som jag vill ha, eller nej vänta fyra stycken var det haha.
Nu på kvällen har jag varit hos Farmor som fyllt 78 år så grattis till henne! Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, läsa ska jag iallafall göra. Läser ju Twilight böckerna fast jag är bara på andra och den är redan as bra så att man inte kan sluta haha. Vi hörs senare :)


HAHA! "Se förvånade ut"


Tess, plugghästen.


Det såg så mobbat ut idag när vi skulle gå
till stan, alla hade tröjor med ränder haha.


Kommentarer
Postat av: steph

lottar ut ännu en gång presentkort från nelly.com värde 500:- kolla bloggen och var med och tävla!

2009-06-04 @ 20:55:20
URL: http://mize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0