Early morning

Min dumma katt väckte mig tidigt idag med sitt "mjaoande", försökte att somna om men det gick inte, men nu har jag iallfall piggnat till lite och ätit frukost.
Annie och jag ska snart dra iväg till Stensö och sola. Har saknat henne sjukt mycket nu när hon varit i USA, äntligen är hon hemma.

Matchen igår var lite orättvis, vi skulle vunnit. Spelet var nästan bara på deras planhalva, men vi fick nöja oss med 1-1.
Idag blir det match igen för mig, fast med B-laget och denna matchen ska vi fan vinna! Grattis till Sverige som är vidare till semifinal, dom är så jävla bra.

Mariah Carey - Obsessed
Kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker låten är bra eller inte, vad tycker ni?

Pitbull - I know you want me
Sjukt bra danslåt.

Kommentarer
Postat av: steph

du har väl inte missat att du gick vidare i veckansblogg tävlig, se till att samla röster nu :D

2009-06-24 @ 19:00:16
URL: http://mize.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart får du tag på all bra musik?

riktigt bra musiksmak har du iallafall (y)

2009-06-25 @ 16:42:04
Postat av: Tess

Svar till anonym:



Jadu jag vet knappt själv, om jag hör en bra låt så måste jag bara få tag i den. Efter det lyssnar jag på den om och om igen :)

2009-06-25 @ 17:46:57
URL: http://tesshansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0