Första doppet!

Nu har jag precis kommit hem ifrån Stensö. Har varit där sen klockan 11 med mamma och kusinerna Lovisa och Filippa. Vi solade och jag tog årets första dopp! Det var faktiskt skönt men kallt. Lite konstigt att första doppet blev nu i slutet på Juni? jag brukar ta det innan skolan äns har slutat.

Snart ska Lovisa och Filippa hem och sen ska jag iväg och spela match med A-laget imot Smedby, önska oss lycka till, det kan behövas?!

Här har ni några bilder ifrån när jag och Janette var ute :)

















Kommentarer
Postat av: jjanetttte

usch vilka äckelbilder på mig , <3

2009-06-23 @ 16:26:49
Postat av: tess

du, du blev fan bra på varenda bild! jag blev inte bra på någon :(<3

när kommer du hem ifrån din mamma?<3

2009-06-23 @ 16:28:24
Postat av: janette

jag kommer hem på tisdag tror jag, <333

2009-06-24 @ 16:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0