Han tar över efter Lucas



Alla one tree hill fans, här har ni den 28-åriga skådespelaren Robert Buckley som ska ta över efter Lucas i serien one tree hill.Han har bland annat medverkat i Lipstick Jungle då han spelar Kim Ravers älskare och även i några avsnitt av Privileged.

Robert ska spela en basketagent som blir både vän och kollega till NBA-spelaren Nathan.

Nu när både OTH stjärnorna Hilarie Burton och Chad Michael Murray lämnat serien finns det många öppna dörrar för nya stjärnor att ta över. Förutom Robert, pågår nu också auditions för Haleys lillasyster Quinn och Brookes nya modellkollega.

Jag själv älskar OTH och tycker det suger att Hilarie och Chad ska lämna serien. Speciellt nu när dom var som lyckligast. Men jag ser fram emot säsong 7.

Vad tycker ni om avhoppen?

källa: Kanal5.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

det suger att dom ska lämna one tree hill . fast jag har ju hela säsong 6 framför mig men det suger ändå -.-

2009-06-15 @ 14:12:03
Postat av: tess

Jag vet det är så jävla tråkigt. Hade verkligen hoppats på att få ser mer av deras framtid .. men men :)

2009-06-15 @ 16:31:25
URL: http://tesshansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0