I believe in miracles, where you from? you sexy thing

Bra dag idag, mycket bra faktiskt.
Några anledningar till varför jag säger såhär är förstår eftersom det var sista vanliga skoldagen idag, vi fick mycket gott i skolan, vi hade kul med klassen, efter skolan var jag med bra personer (janette&filip) och sen har jag kollat på talang.
Så dagen har varit perfekt, och imån ska den också bli kul eftersom vi ska dra ihop ett gäng och spela fotboll, fun.

Jag kollade nyss klart på talang och då sa dom att man kunde gå in på tv4 hemsida och efter klockan 24.00 kunde man börja rösta fram en till som skulle gå vidare till final, alltså om det är någon man velat ha med i final men inte kommit med, och nu hoppas jag ni verkligen röstar på dansaren Mehdi eller då hans artistnamn "Wihplash" det ska iallfall jag göra och min kusin med, vi är gala i honom :)


Körde charades sista lektionen, och
här funderar Filip på vad han ska göra
haha.


HAHA! min mobil kamaera är dålig
men iallfall, här är när Hampus skulle
imitera en i våran klass, haha fyfan
vad vi skrattade.


Filip och Janette :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA xD

hampus var sjukt kul :P

2009-06-05 @ 23:02:08
URL: http://jjohannag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0