I don't wanna waste another day

Spelade ju som sagt match igår. Jag tyckte vi spelade bra och att vi hade spelet för det mesta men så kommer det dära 1-0 målet som det alltid gör för oss. Sen är det ju så att vi verkar aldrig kunna göra mål. Jag hade ett bra läge men .. sköt över. Och det var många fler som var nära på att skjuta in bollen, men det gick bara inte och matchen slutade 1-0 till dom, men jag tyckte iallafall att vi kämpade på och nu får vi ladda inför nästa match.

Skolan idag var helt okej. Sista veckan nu är så stressig, åh. Kunde det inte bara vara torsdagen den 11 och vi kunde få sommarlov? mmmm lovely. Nu ska jag snart börja förbereda mig för min redovisning om Tunisien jag har imån, får hoppas att det går bra även fast jag hatar att redovisa och hela tiden blir nervös, sen ska det ju vara på engelska också hehe. Åh, vet ni? nu sitter jag och kollar på mina bilder och sen hittade jag dom på mig och Towe och kom på att det var länge sen vi träffades, saknar dig towis.




Skratta ni bara, men vi vet att vi är snygga :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknardigmed skrutttis! höhö, vacker bild :D kan leka på lördagkväll? OCH HELA SOMMMMARLOVET BABAY<3333

2009-06-03 @ 18:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0