I<3SUMMER

Åh vad jag älskar dagar som denna.
Att kunna gå ut på kvällen i bara en tjocktröja utan att frysa.
Att kunna gå och äta en glass utan att få rysningar av den kalla konsistensen
Att kunna vara uppe sent på kvällarna för att sedan veta att man kan sova hur länge som helst på morgonen därpå
Att kunna känna att det äntligen är sommar.





Kom nyss hem ifrån stan med mamma. Jag hittade inte så mycket kläder. Det gör jag nästan aldrig i stan nuförtiden? får väl vänta och spara pengarna tills mamma och jag åker till Stockholm. Men lite köpte jag iallfall, en tjocktröja ifrån Bikbok, det var rea så den kostade bara 150kr, perfekt att ha den på sena sommar kvällar. Sen köpte jag även ett leopardmönstrat sött diadem på glitter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad står det på tröjan? =)

2009-11-14 @ 22:12:39
Postat av: Anonym

vad står det på tröjan? =)

2009-11-14 @ 22:12:47
Postat av: tess

dancing haha :D

2009-11-15 @ 04:48:25
URL: http://tesshansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0