Ibland bara hatar jag internet ..

Har inte haft någon tillfällighet för att blogga idag. Sov ju hos Towe inatt och sen på morgonen var jag tvungena att skynda mig för Mamma, Pappa och Kevins skulle hämta mig eftersom vi blivit hembjudna till Mormor och Åke.
Tillsammans med Mina kusiner så badade vi och solade i massor, bjöds på god mat och en mindre bra minigolf match, så det har varit en helt okej dag.
Mina kusiner skulle åka till Gotland i 3 veckor så jag kramade och sa hejdå till dom. Skit hungrig är jag, fast jag vill inte vara hungrig .. haha visst är jag konstig? men så är det. Jag ska iallafall ta och kolla lite på oth.

Denna veckan ska faktiskt bli kul, Janette kommer hem på tisdag, jag ska åka till Annie och bo i hennes sommarstuga några dagar, det ska bli fint väder, jag ska klippa mig, ska på Towes fest och sen en massa bad och sol :) i love summer.


.


Kommentarer
Postat av: steph

nu byter jag blogg, men följ gärna med mig till den nya! =)

2009-06-29 @ 11:05:19
URL: http://mize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0