If it makes you happy

Äntligen är det slut, fotbollskolan. Och nu känns det som om sommarlovet precis börjat för nu är jag ledig i många många dagar. Det har regnat hela dagen men nu när jag kollar ut ser jag blå himmel och sol? hoppas det håller i sig tills imån, midsommar afton. Förresten ska jag vara hos mina kusiner med min familj och min kompis Towe och hennes familj, plus några andra. Det har blivit som en ny liten tradition, innan var vi alltid på Öland men nu åker vi alltid till Öland dagen efter midsommarafton och äter, det är faktiskt ganska mysigt.

Nu kollar jag på Crossroads, är för trött för att göra något annat nu.


Saknar min annibannie :( kom hem nu din lilla fuskis, vill också vara i N.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0