I'm getting out tonight, and you're not invited

Hej! Förlåt för att jag inte uppdaterat så mycket nu på sista tiden, men nu är det ju sommar och man vill inte sitta inne bänkad framför datorn, eller hur? hoppas ni inte saknat mig för mycket för nu är jag tillbaks.

Dagen har varit toppen, kanske berodde på att jag tillbringade den med min älskade Janette. Vi gick på stan och ja, haha, killarna är ju inte precis blyga ifrån Göteborg och "England" haha du vet vad jag menar Janette. Vi är för snygga för att gå på stan, vi får sluta med det haha. Jag köpte iallfall en tröja och en bh ifrån HM, båda är skit snygga men jag har tyvärr inte hunnit ta något kort på dom men det kommer nog imån + en massa bilder på mig och Janette som vi tog med hennes systemkamera, hon ska bara skicka dom till mig först.

Nu på kvällen har jag tränat. Jag var så himla trött men det gick väl bra ändå. Nu sitter jag och äter jordgubbar, det blir ganska mycket jordgubbar nu på sommaren, nästan varge kväll faktiskt, kan inte få nog :)


Trey Songz - i need a girl
Kate Voegele - 99 times

Lyssna på dessa låtar, precis som jag kommer ni älska dom!
Förresten fyller min bror år imån, 19 jordsnurr haha. Grattis i förskott Kevin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0