Rubrik? hm ..

Nu har jag väntat klart på Janette för nu är hon äntligen hemma =) Hon hade ju inte ätit något på hela dagen så hon och Rebecka skulle sticka ner till frasses medans jag kör på hemlagat. Sen drar vi och badar, hoppas det är varmt nu i vattnet, klockan är ju faktiskt halv 6? men det borde det vara.
Annars så har jag bara legat ute i solen och lyssnat på musik. Juste, när jag nämner musik så ska jag bara nämna att jag har gjort en ny kategori som heter "Musiktips" och där kommer ni hitta det mesta av dom låtarna jag lägger ut (Lägger ju oftast ut mycket musik), men ibland kan det ju vara så att jag skriver ett inlägg om något helt annats och sen i slutet bara nämner en låt, och det kommer inte finns i den nya kategorin. Bra va? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0