sommaren är .. lång!

Hallå! Hur mår ni? Själv sitter man här med magont, inte så kul, men jag överlever.
Klockan är snart tre och jag ska snart äta lite. Innan så var jag och hela familjen på stensö och solade lite, man får ju passa på när solen kommer fram. Nu när jag kollar ut är det bara moln moln och åter moln. Jag vill ju ha sol hela tiden?!
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra mer idag, har inga planer alls, brara ta det lugnt antar jag.
Är väldigt shopping sugen nu men dom senaste gångerna jag gått in till stan har jag inte hittat något, det är bara på internet jag hittar massa söta kläder, som t.ex. denna söta byxdressen på nelly.com. Eller hur är den söt? billig är den också för den delen, får se om det blir att klicka hem den. Har egentligen inte varit så mycket för byxdresser men när jag såg denna söta sak ändrade jag mig helt :)


Vad tycker ni?
Gillar ni byxdresser?

Kommentarer
Postat av: anna

urfin ju!:D

2009-06-15 @ 18:23:24
Postat av: anna

urfin ju!:D

2009-06-15 @ 18:26:17
Postat av: antonia

det är sjukt fint, tycker jag :D<3

2009-06-18 @ 12:02:09
URL: http://antoniaconradsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0