tess och små barn = ...

Just nu är jag död, eller kanske inte död men helt slut. I en hel dag har jag stått ut med 19 skrikande trötta lekanade tjatiga barn, och jag ska stå ut tre dagar till. Ena stunden är dom som små änglar och man vill bara krama om dom, andra stunden är dom som små monster och man vill bara gräva ner huvudet i marken. Ni förstår inte hur det är.
Dagen blev ju inte bättre för att mitt cyckelhjul fick punka och höll på att lossna ..
Ikväll blir det match, får väl se hur mycket man orkar för just nu är jag helt slut. Kalmar södra - Team Södemöre .. ett lycka till skulle passa bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyckatill <3..

2009-06-15 @ 18:18:14
Postat av: Anonym

hej tess :)

det skulle vara jätte snällt om du hjälpte mig med min header på min blogg? snälla? (a)

puss och lycka till på matchen!

2009-06-15 @ 19:58:33
Postat av: tess

Hejsan! Ja det kan jag väl, men eftersom du inte skrev något namn eller något kan jag ju inte hjälpa dig? hehe!

2009-06-15 @ 21:37:50
URL: http://tesshansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0