Some boys kiss me, some boys hugs me

Nu var det längesen jag skrev något inlägg. Hur många dagar har det varit? fyra kanske? .. iallafall har det hänt ganska mycket så man har lite att berätta om. Om ni orkar läsa? det hoppas jag för det kommer massa bilder ifrån helgen också :)

I torsdags var det ju den efterlängtade skolavslutningen, och det var ju hur skönt som helst. I hela 72 dagar slipper man skolan nu, underbart. Beytgen var jag också nöjd med. Det blev ett mvg i so:n, ett g i teknik .. och sen resten vg.
Efter så gick jag, Annie, Bella, Becka, Emelie, Moa, Mattias, Daniel och Erik till Byttan och åt lite, men sen var jag och Becka tvungna att åka på en fotbollsutbildning eftersom vi ska vara ledare för fotbollskolan i fyra dagar.

På kvällen sen blev det att träffa mycket roligt folk, and we had a great time ..

Igår så vaknade jag av att Kevin väckte mig och jag trodde det var skola, men sen kom jag ju på att det är sommarlov!
Vi skulle in till stan och äta med mina kusiner och Mormor som hade fyllt åt, grattis mormor.
Sen blev det hem och packa till Hannas sommarstuga. Jag och ett gäng tjejer var hembjudna dit för att Hannipanni hade fyllt år. Och vi har haft jätte kul även fast det inte varit toppen väder. Jag tror vi gick och la oss klockan fyra, på natten/morgonen då. Sen efter att vi ätit god frukost hämtade mamma och pappa upp mig och nu snart ska jag hoppa in i duschen för det blir fest ikväll med, gutt.
Ni får ha en bra lördagskväll, pusspuss.


Karin och Nea är i farten!




Grattis Hannis, nu slipper du hjälmen, du får gå på
skräckfilmer på bio och du får ha sex! GRATTIS


Fyfan vad vi är bra.


Emelie och Rebecka


Emelie är lika söt som vanligt :)




Sexy ladies


Kubb dags




PUSS












Haha, här kör man på "sovposen"




En trött Tess

Kommentarer
Postat av: anna

Vart är hennes stuga?

2009-06-15 @ 18:24:59
Postat av: Anonym

Gärdslösa tror jag det heter :)

det liggar på Öland!

2009-06-15 @ 21:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0