Boom Boom

God förmiddag. Sitter här och plattar mitt hår, ska snart gå in till stan och sen kommer Janette in också. Får se om jag hittar något fint nu när jag fått mycket pengar eftersom jag nyss konfimerat mig, skönt att ha det gjort nu fast man kommer ju sakna många så det är ju lite synd.
Igår blev jag jätte orolig för precis efter att mina kusiner och vi hade varit ute och ätit så skickade hon ett sms till mig där det stod såhär "om vi hade åkt en sekund senare kanske vi hade varit döda nu". Jag blev jätte orolig för det måste ju varit något som hänt då, jag ska snart ringa om fråga vad det var. Lite bättre och gladare saker är att min mamma kommer hem imån, hon har varit i Afrika, Tunisen med sina systrar i en vecka. Saknat henne har man ju gjort.
Jag är väldigt shopping sugen nu och har sätt massa sjukt fina saker på nelly.com, det är tre saker jag vill ha och måste ha fast kan ju inte köpa allt på en gång .. tyvärr.


Kolla så sjukt snygg? ge mig.


Denna ska jag köpa, skulle egentligen velat ha den i marin blå och vit,
den fanns inne förut men sen tog den slut, men denna var snygg med
eller? :)

Sen så ska jag också nog köpa ett bar riktigt "lackiga" tights det är sjukt snyggt.

Här har ni en bra låt: Black Eyed Peas - Boom Boom Pow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0