goodmorning sunshine!

Godmorgon på er. Eller jag kanske ska säga god förmiddag?! 
Igår kväll så åt jag något väldigt väldigt gott, jordgubbar och glass! Dom första jordgubbarna jag ätit i år faktiskt, och dom var väldigt goda.
Jag har fortfarande väldigt ont i halsen men febern är borta nu vilket som är toppen. Jag hoppas det blir bättre med halsen så att jag kan vara med på matchen på fredag. Solen skiner där ute och jag har inte ätit frukost än, nu måste jag skynda mig så jag hinner ut en stund :) Juste, förlåt för att jag inte lagt in så mycket bilder på sista tiden men det är för att jag varit sjuk och legat med mammas bärbara dator i sängen och på den har jag inga bilder. Men förhoppningsvis kommer det i slutet av dagen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0