hello monday!

Har nyss ätit en chockladboll, det var en kvar och jag tog den sista hihi. Skolan idag har varit jobbig. Man vaknade upp och sen var det ju piss väder, ösregnat hela dagen fast det har blivit uppehåll nu. Vi hade hemkunskapsprov idag och ja, det var inte lite jobbigt .. kommer nog få träningsverk i handen. Ikväll ska jag iväg och träna, inte så sugen på det egentligen men man måste ju, iallfall jag? Måste egentligen plugga till no provet på onsdag, har bara övat lite på en lektion idag och det var inte mycket, plus att provet är svårt. Jag fattar inte varför kemi ska vara så himla svårt? åh.
Nej nu ska jag ta lite mellanmål, skriver nog lite ikväll. Pussar



konstiga bild, men shit the same. måste ju bjuda lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0