home alone

Nu  har jag precis ätit en god frukost och vaknat till mig. Sov ganska länge idag med tanke på att vi kom hem halv tre igår från Liseberg. Det har varit sjukt kul där och vi har åkt mycket bergodalbanor och karuseller. Vädret har också varit toppen, när vi kom dit så var det strålande sol men frammåt kvällen blev det lite kallar och molnigare.
Första saken vi åkte var Kanonen, sjukt kul! Fast man var ju lite nervös hehe. Jag tror nog att vi åkte balder mest och sen kanonen, balder är roligast, speciellt när man sitter längst fram :) Trodde jag skulle åka alla men det var några vi faktiskt inte åkte så som, Flumride (ville inte bli blöta), Coldorado, Uppsvinget, Fritt fall och den nya som jag inte kommer ihåg var den heter. Den nya var tråkig, beviset på att den inte var rolig var juj för att det var en massa old people som åkte den haha.
Och vet ni? jag och Janette gick spökhuset gasten. Det var sjukt kul men sjukt läskigt, jag gick faktiskt längst fram.
Bussresan hem och dit gick bra, när vi åkte hem sov jag nästan hela tiden, inte så skönt att sova så som jag sov men det fanns ju personer som sov på värre sätt haha.

Här har ni några bilder ifrån dagen. Dom är inte så bra för jag har tagit dom med mobilkameran.


Ewelina och Karin. HAHA Karin sov på denna bilden


WIHUUUUUUUUU!


Åh spinrock är så himla kul, men vi åkte bara den en
gång för man var tvungen att stå i kö i 30 min .. lite synd


Nea och Karin i kön till balder.


Man ser inte så mycket men på bilderna var det iallafall
Ewelina, Emelie, Patric och Mattias. Deras bild vid Balder
var bara för rolig!


Janette och Ewelina, snygga tjejer det dära.


Höjdskräcken.


Janette påväg upp i Höjdskräcken. Jag vågade inte
åka den och inte Ewelina heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0