I can't wait to fall in love with you

Hade ni en bra lördags kväll? min var iallafall väldigt lugn och slapp men det är skönt med det också ju. Jag kom nyss hem, har varit ute och delat ut "södra bladet" som det heter, det handlar om våran fotbollsklubb alltså den jag spelar i Kalmar Södra, lite segt men ibland får man ju ställa upp. Jag tror jag ska in till stan snart, glömde köpa en grej när jag var där igår. Sen blir det nog ett träningspass på friskis ikväll eller kolla på match, får se.
På lördag ska jag till liseberg med våran fritidsgård, det ska bli superkul och jag har lovat mig själv att jag ska våga åka fritt fall (åker alla andra) får väl se hur det blir med det hehe. Kramar :)

Eller hur får man sommar känsla av denna låten även fast den inte är ny?
Justin Timberlake - Summer love



Summer feelings

 
Sommar och vinter bilder från 2007 och 2008.
Jag och Lovisa & Annie och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0