I dream days away

Åh, har legat suttit på balkongen nu en stund och pluggat medans jag njutit av solen. Det har varit perfekt väder idag så Hanna och jag la oss och solade på håltimman, riktigt skönt. Ny vecka nu då, och vi har väl lagom mycket i skolan. Tills imån har vi spanska läxa och engelska läxa, sen på onsdag ska jag göra mitt no prov som jag inte gjorde förra veckan eftersom att jag var sjuk. Just fick tillbaks mitt senaste so prov också, mvg blev det så är nöjd. Snart ska jag äta lite god mat och sen cykla till fotbollsträningen, skönt att träna idag i detta underbara väder. Min dag har varit toppen förutom att jag var lite depp sista timmen/arna i skolan, men vill inte ta va det handlade om här. Ha en bra dag så hörs vi lite senare :)




snart .. väldigt snart är det sommar :D
förresten lite roliga bilder där men får sommar
känsla av dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0