liseberg!

Åh vet ni? det är bara 4 dagar kvar tills vi sticker till göteborg och liseberg :D så himla gutt ju. Hoppas på fint väder gör vi ju också. Vi åker klockan kvart i 7 och kommer hem klockan ett på kvällen så en rätt jobbig dag kommer det ju vara, på hem vägen kommer jag nog somna på bussen hehe. Jag har sätt att det kommit två ni karuseller, den ena heter hanghai och den andra rabalder, den sista är lite mer barn karusell men den andra verkar väl lite sådär kul. Åka den ska vi iallfall göra, och jag har funderar faktiskt på att åka Fritt fall, men vi får se om jag fegar ut när jag kommer dit hehe.
Mina favorit karuseller är helt klart Balder, Kanonen och Spinrock! Vilka är era?

  
Spinrock                                                                            Kanonen

 
Balder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0