So baby, times getting a little crazy

Hej, har suttit ute i solen ett tag och ska snart börja ta tag i att fixa mig. Idag är det Springbreak men det sorliga är att jag inte kan gå för vi ska iväg till några vi känner .. tråkigt.
Igår kväll beställde vi hem kina mat och satt och kollade på massa bra på tv. Vi kollade bland annat på filmen "Utan Spår". Fy vad hemsk film. För er som inte sätt den handlar det om kille som startar en hemsida, på hemsidan visar han hur han dödar en katt och ju fler som kollar desto snabbare dör katten. Man trodde detta skulle vara allt men sen började han ta in människor och gör sjukt hemska saker med dom, och ju fler som kollar .. desto snabbare dör dom. Och givetvis ökar antalet besökare hela tiden .. sen ska polisen försöka ta reda på vem det är och sånt. Jag tycker faktiskt ni ska se filmen för även om den var äcklig så var den bra. Vi kollade även på Talang och jag tyckte det var rätt personer som gick vidare, pianokillen och trollkarlen. Tillsist kollade vi på filmen "Hitch", en sjukt kul film med Will Smith i huvudrollen, den borde ni kolla in om ni inte redan sätt den.
Snart ska jag iväg och kolla på när några kompisar har uppvisning och sen tror jag att jag drar in till stan en stund och ser om jag hittar något fint. Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0