so sick of beeing sick ..

Sjuk igen nu då .. fan vad jag hatar att vara sjuk! Jag började känna av det igår, hade ont i halsen. Sen när jag vaknade idag så kändes halsen jätte tjock och mitt huvud bara värkte, plus att jag var as varm. Så jag tog febern och såklart så hade jag feber. Jag tror att det är Janette eller Hanna som har smittat mig för dom stackarna är också sjuka och blev det innan. Jag som ville gå till skolan idag konstigt nog? vi hade ju no prov och jag kände att jag kunde det. Nu måste jag vänta tills nästa vecka, surt.
Aja har nyss ätit lite frukost, ja jag vet att det är sent men har inte orkat. Nu sitter jag i soffan med en filt runtom mig och kollar på Heroes. Skulle egentligen tränat idag men nej det blir inget med det .. jag hoppas bara att jag är frisk tills på fredag då vi har match!
Jag kommer nog skiriva lite senare, ni får ha det så bra iallfall bättre än mig. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0