sorry

Hej, förlåt för att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera men jag har haft fullt upp med min kusin. Sov där igår tills idag och det var jätte mysigt, god mat och trevligt folk.
På kvällen satt vi bänkade framför tv:n och kollade på Talang. Det var ju ett måste eftersom Mehdi var med idag. Om ni inte vet vad jag talar om nu så kolla här. Visst är hans sjukt bra? Men svenska folket och dommarna var ju så himla störda och skickade vidare två andra till final och det var inte Mehdi? Okej hans framträdande nu i semifinalen var inte lika bra som det första men skit samma, han har fortfarande talang och är sjukt mycket bättre än dom andra, ÅH!
Jag har inga planer än så länge för kvällen men jag får se vad som händer. puss på er, T


haha kul bild. Men det var ifrån när jag och Annie dansade för pizza gubbarna, fyfan
vilken kul kväll säger jag bara. Förresten var det sista dansen i igår .. tråkigt. Måste
vänta ända tills hösten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0