sorry

Förlåt för att jag varit dålig på att blogga, har ingen speciel ursäkt, mest att jag inte haft orken helt enkelt. Skoldagen idag var helt okej, kompisarna gör ju alltid dagarna bäst :)
När jag kom hem gick jag in till stan och skulle kolla efter en jacka, och jag hittade en jätte fin. Köpte även ett diadem och en maskara. När jag kom hem åt jag lite och cyklade sen till matchen, skulle spela match idag. Ja, kan ju säga att matchen inte gick så speciellt bra, vi förlorade ..
Nu sitter jag och äter macka och ska snart kolla vad jag ska ha på mig, ska ju till Liseberg imån, har fått höra att det kommer vara sjukt mycket folk där, lite segt med långa köer men men. Ska gå och lägga mig tidigt så tror inte jag bloggar mer, ni får ha det så bra så återkommer jag på söndag :) pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0