stekig dag

Oj vad solen steker haha. Dumma jag sitter inne när det är så fint väder, men ska nog sätta på balkongen snart.
Kom nyss hem från skolan, väldigt seg dag, har bara varit allmänt trött på skolan. Ibland har man ju såna dagar och idag var det min tur.
Nu ska jag nog bara ta det lite lugnt innan jag ska iväg och träna ikväll. Nej nu tjatar Kevin på mig att jag ska skala potatis, för trött för det nu hehe, inte för att det är så krävande. Vi hörs / T


bild från kreta förra sommarn. Gjorde en sån dära henna tatuering, snygg va? tecknet betyder happiness, älskar det ordet. Och det skulle vara skit snyggt att ha en redig tatuering där när man blir lite äldre eller vad tycker ni? om inte på foten var skulle ni då vilja tatuera er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0