sunday night

Hejsan. Har inte haft lusten för att blogga idag, men nu kommer ett litet kort inlägg.
Idag har jag inte gjort så mycket, bara suttit på balkongen och njutit av solen, det har varit toppen väder idag. Eller jo jag gjorde faktiskt en sak till idag, jag tränade faktiskt. Det var sjukt jobbigt och svettigt eftersom det var så varmt.
Nu kollar jag på One tree hill, har ju kollat klart alla avsnitt som kommer komma så det är ju lite tråkigt. Jag har såklart inte sätt säsong 7 som också kommer komma. Blev så jävla ledsen när jag fick höra att Lucas och Peyton inte kommer vara med i säsong 7 .. det är ju dom som gör hela serien? Nej nu ska jag kolla vidare och snart stänga av för att sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0