thank you and goodnight

Nu ska jag precis logga ut och stänga av datorn innan jag går och borstar tänderna. Det var riktigt skönt att träna idag, vädret var perfekt och det gjorde så man blev riktigt glad. Imån måste jag in och köpa ny maskara, min är totalt slut. Sen går jag nog på stan och kollar om jag hittar något snyggt. Letar efter en ljus jeansjacka, har ju sätt att dom haft en på hm med frågan är om den fortfarande finns kvar? teksamt. Någon som vet vart det finns?
Nu längtar jag tills mina tights och mina skor som jag beställde kommer. Nu ska jag gå, god natt och sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

maskar? ansiksmask eller? :)

2009-05-14 @ 18:48:06
Postat av: tess

haha ojsan jag hade visst skrivit lite fel, skulle så maskara :P hade väl lite för brottom, hehe

2009-05-14 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0