that's just not reality

En helt okej dag idag faktiskt,  och veckan har väl varit lite sådär eftersom jag vart sjuk. Men jag kan ju skryta lite och säga att vi fick tillbaks våra engelska och spanska prov, mvg på båda! good work tess.
Idag blev det marknad i Nybro med min kusin Lovisa och mormor, alltid lika kul. När vi kom hem gick jag, pappa och Kevin plus Lovisas pappa Håkan, Lovisa och min andra kusin Filippa och åt på Athena. MUMS! För min del blev det kycklingspett, klyftpotatis, rödvinssås och aioli.
Talang slutade för en stund sen så jag har suttit bänkad framför det, men jag kan ju inte säga att det var någon speciell bra. Längtar bara tills min favorit dansaren Mehdi ska komma upp på skärmen igen hehe, visst är han bra? om inte vilka är era favoriter? skriv gärna en liten kommentar.

Innnan jag  kollar lite Greys Anatomy ska jag bara lägga upp ett musiktips :) Jag fick först höra låten på ett avsnitt i One tree hill och jag tycker låten är super bra. BYEBYE

Nick Lachey - all in my head


hola tessssss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0