tjenixen

Dålig uppdatering känner jag nu, men ska bli bättre. Har helt enkelt inte hunnit.
Igår hade vi ju studiedag, jag sov till halv 1 hehe. Sen var jag på stan en stund och resten av dagen bestod av träning och plugg så inte någon speciellt kul dag, den var väl helt okej.

Idag vaknade jag lite tidigare för jag var tvungen att plugga till so provet vi skulle ha idag (pluggade bara på kvällen innan lite) fast egentligen hade vi ju sovmorgon men den fick gå åt till att plugga. Värdret var strålande på morgonen och framåt förmiddagen men sen nu på eftermiddagen är det bara moln och det blåser lite, tråkigt. Skolan har väl varit helt okej, fick tillbaks mitt so prov jag gjorde förra veckan eftersom jag hade varit borta när alla andra gjorde det. Sverige under 1800 talet. Det gick estupendo! MVG, good work tess. Nu hoppas jag bara det går lika bra på provet vi gjorde idag, det kändes iallfall okej.
Idag ska jag nog bara ta det lugnt, inte så mycket plugg denna veckan bara lite spanska glosor och sånt, great.

Fabolous ft Tamia - i'm so into you
älskar denna låten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0