välkommen hem mamma :)

Mamma kom nyss hem, jippi. Har saknat henne ju! Brun var hon ju också, fuskigt. Hört hört massa hon har berättat nu och det verkar vara jätte kul där, vill också åka till Africa nu hihi.

Innan var jag med Janette och Ewelina. Jag och Janette hade köpt godis och vi tre planerade att kolla på en film och mysa, men det slutade med att vi satt bänkade framför datorn hela tiden och skrattade åt massa sjuka youtube klipp. Kul hade vi iallafall. Skönt att vara ledig imån, jag tror jag ska plugga för det mesta, har ju so prov på tisdag. Jordens Befolkning, ganska litet arbetsområde så det ska nog gå bra. Nej nu ska jag snart stänga av datorn och gå och lägga mig, kanske läsa lite i Twiligtboken, den är sjukt bra.

En liten sång man lätt kan somna till, vacker är den fast inte speciellt ny.
Britney Spears - Everytime
Godnatt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0