Bye my friends

Har precis tagit en skön dusch och tänkte sätta mig med no:n och matten. Men innan det tänkte jag bara berätta för er att jag nu berätta för mina tränare att jag ska ta en paus ifrån fotbollen. Jag har ingen motivation till att fortsätta just nu, och jag känner att jag behöver "sakna" fotbollen lite. Jag kommer sakna alla i laget jätte mycket, och jag hoppas jag får tillbaka lusten till att börja spela igen..vem vet jag kanske ångrar mig?
Men jag önskar alla lycka till, och tack för dom underbara åren med er. Det har varit både skratt och tårar. Fotbollen har gjort mig till en annan människa, jag tror inte jag skulle vara jag utan fotbollen. Och alla vänner, det är sjukt hur mycket personer man lärt känna genom fotbollen. Nu låter det som om jag ska sluta men som jag känner nu är det bara en paus, vi får se hur det blir i framtiden.

Några minnen med fotbollen..


Norrköping


Alla roliga stunder på skyttis


Halmstad


Alla träningar


Danmark


(långt ifrån alla bilder..men nu måste jag plugga!)

Kommentarer
Postat av: madeleine

neeeeeeeej. ska du sluta? :(

vad tråkigt..

ja det kanske är som du säger, man behöver sakna fotbollen..

men det har varit jätteroligt!

hoppas du kommer tillbaka sötnos!

2009-11-25 @ 11:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0