Cut cut cut

..Okej jag menar inget "emoaktigt" med cut cut cut. Bara det att jag var och klippte + slingade mitt hår idag. Blev helt okej, känns alltid så kort i början, men det är nog bara jag som tycker det.
Imån har vi gymnasiemässa. Det menas med att vi ska gå runt på dom olika gymnasieskolorna och kolla runt lite på vilka linjer vi vill gå. Jag tycker det är jätte svårt att välja men jag funderar på saminternationell, idrott eller media. Det blir säkert bra.


HAHA
det är såhär..jätte kris med bilder

Kommentarer
Postat av: towe

sam/internationell? hehe ursäkta, sen när blev min lille tess en pluggis?:)

2009-11-16 @ 21:01:19
Postat av: Towe

sam/internationell? hehe ursäkta, sen när blev min lille tess en pluggis?:)

2009-11-16 @ 21:03:15
Postat av: tess

har funderat över den linjen sen första början, det är mycket engelska AND I LIKE IT! hi-hi

2009-11-16 @ 21:30:47
URL: http://tesshansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0